04 May, 2012

Gratulerer med dagen Boreal!

Ettårsdagen er vel det rundeste tallet som kan feires. Og desidert det viktigste. Jeg sender mine hjerteligste gratulasjoner her fra en liten by hvor jeg sitter på en krakk i en kiosk, hvor de har Wi-Fi. Det er langt kaldere enn jeg har regnet med, derfor går de små grå litt langsomt, og jeg klarer å påstå at dere er fem år gamle i videoen under. Femtallet har jeg jo fra 5. mai, som er den store dagen, og så klabbet det seg til litt. Sikkert er det i hvert fall at jeg snart skal bli bedre kjent med veldig mange av dere - og det ser jeg virkelig fram til. Foreløpig ... cirka en uke før jeg ankommer Kirkenes, slik at den egentlige sykkelturen min kan ta fatt ... ønsker jeg og Stålanden dere en riktig god fødselsdag!



 ... jäg har den äran, jag har den äran, att GRATULERA ... med ETTÅRSDAGEN, altså!!! Den FEMTE! :o)

No comments:

Post a Comment