01 June, 2012

Kirkenes - Episode II

Wow... dette gikk helt over styr. Jeg skulle jo ikke lage en helaftens spillefilm, men selv etter drastiske kutt i en tidslinje spekket med drama og avsløringer, endte jeg opp med det dobbelte av hva jeg tidsmessig har budsjettert med. Vel, ting skal ta litt ekstra tid i starten - og gode historier og spontane muligheter trumfer kalenderen - så jeg håper at resultatet vekker mersmak. Med dette prosjektet føler jeg mer enn noen gang at jeg lever opp til min yrkestittel "multivisjonsvagabond". Et rullende produksjonsselskap, rett og slett. Pluss veldig god hjelp og kontorplass hos Boreal, da...  :o) Snurr film!




God Reise!

2 comments:

  1. Kirkenes er ikke en egen kommune,men Sør-Varanger;)

    ReplyDelete
  2. Artig og se. Sigbjørn e jo onkeln min :)

    ReplyDelete