14 November, 2013

ELEMENTER i Hardanger


Jeg hintet i mitt forrige, noe dramatiske, innlegg om at det også skjer svært hyggelige ting for tiden. En skikkelig humøropptur har det vært å komme i kontakt med Isklar. Dette naturlige mineralvannet tappes rett fra kilden under Folgefonna Nasjonalpark, hvor det pipler ut i fra fjellsiden. Mer om det skal dere ganske snart få se i en mini-doku jeg har klar, men nå vil jeg bare gi noen glimt av hvor vakker en landsdel jeg boltret meg i for et par uker siden.

Fra Folgefonn til Hardangervidda, Isklars tapperi ligger vis a vis, helt nede ved fjorden.

Mest solide busskur siden grabben i  Bjørnevatn ...
Perfekt!

Kruttsterk kaffe ...
Foto fra denne serien legges også ut på facebooksiden til Isklar, som ønsker å fremheve hvor vakker, unik, tradisjonell og spektakulær Hardanger er. Mer om den nye serien snart, altså, men her har dere noen stillbilder som vel kan skjerpe apetitten.
    Som dere ser, var jeg mildest talt griseheldig med været - men som de neste innleggene vi vise ... også med menneskene!

Nordlige del av Folgefonna Nasjonalpark


REIS ... til Hardanger!  :o)

No comments:

Post a Comment